Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo patirtis universitetinėse studijose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo patirtis universitetinėse studijose
Alternative Title:
Eexperience in the assessment of non-formal and informal learning achievements
In the Journal:
Santalka. 2009, t. 17, Nr. 2, p. 75-80
Keywords:
LT
Mokykla / School.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos metodinės ir praktinės rekomendacijos vertinant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus universitetinėse studijose. Rekomendacijos pateikiamos remiantis literatūra ir eksperimentu, kurio metu buvo suformuluotos atskiros rekomendacijos vertinimą atliekančiai grupei, administracinei grupei ir institucijai, kurioje tokio pobūdžio vertinimas gali būti atliekamas. Pabrėžiama, jog vertinimo elementas, kaip svarbiausia sistemos struktūrinė dalis, apima daug posistemių, kurias universiteto padalinys, atsakingas už neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimą ir pripažinimą, turi gerai apgalvoti bei numatyti ir garantuoti jų sėkmingą veikimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Neformalusis ir savaiminis mokymasis; Rekomendacijos; Vertinimas; Assessment; Non-formal and informal learning achievements; Recommendations.

ENThe article presents some methodological and practical recommendations for the assessment of non-formal and informal learning achievements at university studies. The stages of the assessment and recognition of non-formal and informal learning described are very important while performing the procedure of the assessment and recognition of non-formal and informal learning which according to the functions can be classified into two types: administrative and assessment. The role of the institution which provides validation and accreditation of non-formal and informal learning is very important, that is why the centre which is responsible for this kind of validation and accreditation should take responsibility starting from the initial phase when it has to provide the precise information about any possibility to have one's knowledge and skills assessed and finishing with the help to implement the recommendations that the commission gives to the candidate. [From the publication]

ISSN:
1822-430X; 2351-714X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23596
Updated:
2018-12-17 12:35:58
Metrics:
Views: 17    Downloads: 4
Export: