Aplanko metodas studijuojant specialybės užsienio kalbą vykstant paradigmų kaitai

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėAplanko metodas studijuojant specialybės užsienio kalbą vykstant paradigmų kaitai
Kita antraštėFolder method in the study of specialized foreign language during the change of paradigms
AutoriaiBurkšaitienė, Nijolė
LeidinyjeActa paedagogica Vilnensia . 2006, t. 17, p. 168-178
PastabosLDB Open.
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje pateikiama mokymosi visą gyvenimą paradigmos samprata. Pagrindžiamas savireguliavimu pagrįsto mokymosi metodo – aplanko metodo – aktualumas universitetinėse studijose vykstant paradigmų kaitai. Aptariami tyrimo, skirto mokymosi aplanko poveikio analizei besimokančiųjų pasiekimams ir pasitenkinimui savo rezultatais studijuojant specialybės užsienio kalbą, rezultatai. [Iš leidinio]

ENThe article presents the concept of life-long learning paradigm. The author justifies the relevance of learning method based on self-regulation – folder method – for the change of paradigms taking place in university studies. The article discusses the results of a research on the impact of folder method on students’ achievements and appraisal of own results in studying a foreign language.

ISSN1392-5016, 1648-665X
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/5902
Atnaujinta2018-12-17 11:48:22
Metrika Peržiūros: 8    Atsisiuntimai: 3