Muzikos mokytojo profesinės kompetencijos ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Muzikos mokytojo profesinės kompetencijos ypatumai
Alternative Title:
Peculiarities of the music teacher's professional competence
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2008, Nr. 37, p. 5-12
Keywords:
LT
Meninis ugdymas / Art education; Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama muzikos mokytojo profesinės kompetencijos samprata, pagrindžiamas jos specifiškumas, išryškinamos muzikos mokytojo sėkmingai profesinei veikiai svarbiausios savybės, pateikiamas muzikos mokytojo profesinės kompetencijos modelis. Jo pagrindu parengtas klausimynas muzikos pedagogams padėjo išsiaiškinti pavienių muzikos mokytojo profesinės kompetencijos charakteristikų reikšmingumą. Straipsnyje pristatomi trimis etapais vykusio tyrimo, kuriame dalyvavo 100 muzikos pedagogų praktikų ir 50 būsimųjų muzikos mokytojų, rezultatai. Atskleidžiama, kokios vertybinės nuostatos, gebėjimai bei žinios aktualiausi muzikos mokytojo bendrakultūrinei, bendrajai pedagoginei bei dalykinei kompetencijoms. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Muzikos mokytojas; Muzikos mokytojas, profesinė kompetencija, žinios, pedagoginiai gebėjimai, vertybinės nuostatos; Pedagoginiai gebėjimai; Profesinė kompetencija; Vertybinės nuostatos; Žinios; The music teacher, professional competence, knowledge, pedagogical skills, attitudes of value.

ENThe article analyses the conception of the music teacher's professional competence, substantiates its peculiarities, points out the most important characteristics for the successful professional activity of the music teacher, presents the model of the music teacher's professional competence. On the basis of it the questionnaire for the music pedagogues was prepared, which helped to reveal the significance of the individual characteristics of the music teacher's professional competence. The article presents the data of the research which consisted of three stages and in which 100 music pedagogues, who are teaching, and 50 future music teachers participated. It has been revealed, what attitudes of value, skills, knowledge are significant for the music teacher's cultural, pedagogical, professional competence. [From the publication]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/36975
Updated:
2018-12-17 12:23:40
Metrics:
Views: 44    Downloads: 8
Export: