Aritmetinių vaizdinių formavimo IV-V klasėse taikant virtualiuosius mokymo objektus teorinis pagrindimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Aritmetinių vaizdinių formavimo IV-V klasėse taikant virtualiuosius mokymo objektus teorinis pagrindimas
Alternative Title:
Theoretical substantiation of formation of arithmetic imagesin forms 4 and 5 by applying virtual teaching and learning objects
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. 2013, Nr. 1 (39), p. 70-75
Keywords:
LT
Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTVisais laikais aritmetika buvo svarbus mokomasis dalykas. Mokykloje mokiniai susipažįsta su natūraliaisiais ir trupmeniniais skaičiais, išmoksta aritmetikos veiksmų, sudarančių sudėtingą pakopinę struktūrą. Kiekvienas paprastas veiksmas yra sudėtingesnių veiksmų sudėtinis elementas, todėl svarbu, kad kiekvieną paprastesnį veiksmą mokinys išmoktų atlikti greitai ir be klaidų, „negalvodamas“. Daugumai mokinių aritmetikos veiksmų atlikimo sunkumai yra pagrindinė priežastis, trukdanti mokytis ne tik aritmetikos, bet ir kitų matematikos temų. Todėl svarbu ieškoti būdų, metodų ir priemonių, kaip padėti mokiniams įveikti šiuos kliuvinius. Manoma, kad mokymo(si) turinį perkeliant į elektroninę erdvę, pavyks rasti būdų, leisiančių veiksmingiau organizuoti mokymo(si) procesą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aritmetika; Aritmetikos veiksmai; Aritmetiniai vaizdiniai; Aritmetiniai veiksmai; Mokymosi objektai; Virtualieji mokymo objektai; Virtualieji mokymosi objektai; Virtualus mokymas; Arithmetic; Arithmetic images; Arithmetic operations; Learning objects; Virtual teachind and learning objects; Virtual teaching; Virtual teaching and learning objects.

ENArithmetic has always been an important subject at school: pupils familiarize themselves with natural and fractional numbers, learn arithmetic operations that comprise a complex multi-stage system. Every simple operation is a constituent of more complicated operations; therefore it is important that a pupil learns to perform any simple operation quickly and without mistakes, without thinking long. For the majority of pupils difficulties in performing arithmetic operations is the main reason hindering learning not only arithmetic but also other mathematical topics. Therefore, it is important to search for the ways, methods and means to make it easier for pupils to cope with these hindrances. It is supposed that with move of the content of teaching and learning to the electronic space, ways enabling to organise the teaching and learning process more efficiently will be successfully found. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47554
Updated:
2019-01-13 17:23:07
Metrics:
Views: 36    Downloads: 7
Export: