Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Moksleivių, turinčių mokymosi negalių, bendrojo lavinimo turinio individualizavimas
Alternative Title:
Individualization of the educational content for children with learning disabilities
ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
- Adaptuotos bei modifikuotos ugdymo programos: taikymo efektyvumo veiksniai. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 6-23.
- Didaktinių paradigmų realizavimas mokant specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčius vaikus: stebėjimo bendrojo lavinimo mokyklos klasėje duomenys. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 85-97.
- Edukologijos pradmenys. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2001. 276 p.
- Implementing inclusive education in Lithuania: what are the main challenges according to teachers’ experiences?. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 37-56.
- Individualizuoto ugdymo programų specialiųjų poreikių moksleiviams sudarymo principai: empirinis pagrindimas. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 1 (8), p. 104-114.
- Individualizuoto ugdymo programų specialiųjų poreikių moksleiviams sudarymo principai: teorinis pagrindimas. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 24-33.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymo kokybės vertinimas: mokyklų tobulinimo išorės audito duomenys. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 45-54.
- Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 169 p.
- Pedagogų nuostata į ugdytinių integraciją ir segregaciją. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 1 (8), p. 115-122.
- Požymio raiškos junginys "žmogus su negalia" ir kiti neįgalumo raiškos variantai tekstuose apie sveikatą. Res humanitariae. 2018, t. 24, p. 156-171.
- Specialiojo ugdymo pagrindai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 462 p.
- Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas: mokinių požiūris. Specialusis ugdymas. 2001, Nr. 1 (4), p. 6-15.
- Švietimo kaitos tendencijų įtaka pedagogo veiklai individualizuojant mokymo programas. Socialiniai mokslai. 2000, Nr. 4 (25), p. 117-126.
- Tėvų, auginančių specialiųjų ugdymosi poreikių turintį vaiką, nuostatų į dalyvavimą ugdymo procese struktūra ir raiška. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 24-37.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43038
Updated:
2025-02-25 11:24:48
Metrics:
Views: 110
Downloads: 42