Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Moksleivių, turinčių mokymosi negalių, bendrojo lavinimo turinio individualizavimas
Alternative Title:
Individualization of the educational content for children with learning disabilities
Notes:
Reikšminiai žodžiai: Bendrojo lavinimo mokykla; Mokymo(si) individualizavimas; Mokymosi negalė; Pedagoginės individualizavimo problemos; Ugdymo turinio individualizavimas; Vaikai su mokymosi negalia; CHILDREN WITH LEARNING DISABILITIES; Comprehensive school; Learning disabilities; Pedagogical problems of individualization; THE INDIVIDUALIZATION OF THE EDUCATIONAL CONTENT; Teaching/learning individualization.
Keywords:
LT
Mokykla / School; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Negalia. Neįgalieji / Disabilities. Disabled persons; Pedagogika / Pedagogy; Ugdymas / Education; Vaikai / Children; Specialusis ugdymas / Special education.
EN
Comprehensive school; INDIVIDUALIZATION OF THE EDUCATIONAL CONTENT; Pedagogical problems of individualization.
ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
- Adaptuotos bei modifikuotos ugdymo programos : taikymo efektyvumo veiksniai / Jonas Ambrukaitis, Jonas Ruškus. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 6-23.
- Didaktinių paradigmų realizavimas mokant specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčius vaikus: stebėjimo bendrojo lavinimo mokyklos klasėje duomenys / Rita Melienė, Jonas Ruškus, Ligita Elijošienė. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 85-97.
- Edukologijos pradmenys / Leonas Jovaiša. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2001. 276 p.
- Implementing inclusive education in Lithuania: what are the main challenges according to teachers’ experiences? / Suvi Lakkala, Agnė Juškevičienė, Jūratė Česnavičienė, Sniegina Poteliūnienė, Stasė Ustilaitė, Satu Uusiautti. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 37-56.
- Individualizuoto ugdymo programų specialiųjų poreikių moksleiviams sudarymo principai : empirinis pagrindimas / Vilija Dabrišienė, Bronė Narkevičienė. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 1 (8), p. 104-114.
- Individualizuoto ugdymo programų specialiųjų poreikių moksleiviams sudarymo principai : teorinis pagrindimas / Vilija Dabrišienė, Bronė Narkevičienė. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 24-33.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymo kokybės vertinimas: mokyklų tobulinimo išorės audito duomenys / Sigitas Balčiūnas. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 45-54.
- Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis / Alvyra Galkienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 169 p.
- Pedagogų nuostata į ugdytinių integraciją ir segregaciją / Edvardas Gribačiauskas, Gediminas Merkys. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 1 (8), p. 115-122.
- Požymio raiškos junginys "žmogus su negalia" ir kiti neįgalumo raiškos variantai tekstuose apie sveikatą / Vaida Drukteinytė. Res humanitariae. 2018, t. 24, p. 156-171.
- Specialiojo ugdymo pagrindai / [redaktorių kolegija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 462 p.
- Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas: mokinių požiūris / Algirdas Ališauskas, Lina Miltenienė. Specialusis ugdymas. 2001, Nr. 1 (4), p. 6-15.
- Švietimo kaitos tendencijų įtaka pedagogo veiklai individualizuojant mokymo programas / Liuda Šiaučiukėnienė, Vilija Dabrišienė. Socialiniai mokslai. 2000, Nr. 4 (25), p. 117-126.
- Tėvų, auginančių specialiųjų ugdymosi poreikių turintį vaiką, nuostatų į dalyvavimą ugdymo procese struktūra ir raiška / Lina Miltenienė, Jonas Ruškus, Algirdas Ališauskas. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 24-37.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43038
Updated:
2018-12-17 11:29:21
Metrics:
Views: 62
Downloads: 26