LTStraipsnyje analizuojama aukštųjų mokyklų orientacija į darbo rinką, siekiant užtikrinti Lietuvos ūkio integracinį augimą ir didinti užimtumo lygį šalyje. Aukštosios mokyklos skatina mokymo sektoriaus partnerystę su darbo rinkos subjektais, įtraukiant socialinius partnerius į mokymo programų planavimą ir vykdymą. Charakterizuojamos aukštosios mokyklos vykdomos funkcijos ir ugdomos specialistų kompetencijos, ypatingą dėmesį skiriant profesinei kompetencijai, kurios vienas svarbiausių veiksnių yra praktika. [Iš leidinio]
ENThe priority of inclusive growth manifested a high level of employment in the national economy, ensuring social and territorial cohesion, promoting the importance of: the modernisation of employment, education and training systems, providing more opportunities to acquire new skills to better adapting to new market conditions. High school develops competences for future professionals through direct and indirect functions: professional, social, general cultural, communications and so on. The professional competence is based not only on theoretical knowledge and practical skills, but also on the formation of a specific workplace, learning teamwork, both in Lithuania and abroad. [From the publication]