Nenoro mokytis priežastys mokinių ir mokytojų požiūriu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Nenoro mokytis priežastys mokinių ir mokytojų požiūriu
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 73, p. 89-93. [Pedagogy]
Summary / Abstract:

LTEsminė mokinio veikla – mokymasis, sąlygojantis visapusišką asmenybės vystymąsi, jos gebėjimų tobulinimą visą gyvenimą. Nenoras mokytis atsiranda esant mokymosi motyvacijos stokai, kai mokinys nemato savo veiklos tikslo bei prasmės, susijusių su jo asmenybe, vertybėmis bei požiūriu į gyvenimą. Straipsnyje nagrinėjamos nenoro mokytis priežastys mokinių ir mokytojų požiūriu.

ENThe main occupation of a student is studying, which determines the comprehensive development of the personality and personal growth throughout the entire life. Unwillingness to study is the result of the lack of motivation, when a student does not see any purpose or meaning in his/her activities in relation to his/her personality, values and life views. The article examines the reasons for the unwillingness to study from the perspective of students and teachers.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8119
Updated:
2025-02-21 14:48:32
Metrics:
Views: 203    Downloads: 77
Export: