Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokymo individualizavimas ir diferencijavimas
Publication Data:
Kaunas : Technologija, 1997.
Other Editions:
Habilitacijai teikiamos monografijos santrauka: Teaching individualisation and differentiation. Kaunas : Technologija, 1999. 44 p
Related Publications:
- Bendradarbiavimo metodo taikymas anglų kalbos paskaitoje. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. 2019, T. 4, p. 233-251.
- Besimokančiųjų stresas ir baimė: turinys ir raiškos ypatumai mokyklos ir švietimo sistemos kontekste. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2010, Nr. 7, p. 9-17.
- Edukacinis stimuliavimas Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje. Ugdymo psichologija. 2001, t. 4, Nr. 2, p. 42-49.
- Frontalaus, grupinio ir individualaus mokymo santykis pradinėse klasėse integravimo sąlygomis. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 49-57, 278-279.
- Gamtamokslinio ugdymo turinys ir procesas ugdant mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Gamtamokslinis ugdymas. 2018, vol. 15, No. 1, p. 7-17.
- Paradigminė dimensija pagrindinės mokyklos matematikos didaktikoje. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 151-198.
- Pradinių klasių mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo mokytojų savybių. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 111-115.
- Studentų savarankiško darbo įtakos matematikos dalyko mokymuisi tyrimas. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2012, Nr. 9, p. 18-25.
- Techninio šalies elito ugdymo karjerai strateginiai klausimai. Mokslo ir technikos raida Lietuvoje. 2002. P. 57-70.
- Užsienio kalbų dėstymo ypatumų motyvaciniu aspektu tyrimas. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2012, Nr. 9, p. 9-17.
- Глубинный подход к учебе - основа качественного обучения студентов. Teacher education in XXI century: changing and perspectives: international scientific conference, November 29-30, 2002 Šiauliai. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2002. p. 214-219.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/74260
Updated:
2022-01-05 17:55:27