Edukologinių tyrimų metodologiniai vingiai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Edukologinių tyrimų metodologiniai vingiai
Alternative Title:
Methodological turns of educational research
In the Journal:
Pedagogika. 2006, 83, p. 9-15
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariama per pastarąjį dešimtmetį edukologijos moksle įsitvirtnusi kiekybinių ir kokybinių tyrimų konkurencija ir jos iššūkis Lietuvos mokslininkų metodologinei kultūrai kaip edukologinių tyrimų rezultatų pripažinimo pagrindinei sąlygai. Daroma išvada, kad kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai atstovauja skirtingas metodolologines paradigmas, tačiau adekvačiai taikomos šios paradigmos ne konfrontuoja, o viena kitą paremia. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Edukologinių tyrimų metodologija; Kiekybiniai tyrimai; Kokybiniai tyrimai.

ENThe article discusses competition of quantitative and qualitative studies going on in educology for the past decade and its challenges for the methodological culture of the Lithuanian scholars as the main condition for recognition of educological research results. A conclusion is drawn that quantitative and qualitative research represent different methodological paradigms but when used adequately, these paradigms do not contradict but rather support each other.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/7131
Updated:
2018-12-17 11:49:50
Metrics:
Views: 233    Downloads: 90
Export: