Andragogų profesionalizacijos raiška veiklos daugiafunkcionalumo kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Andragogų profesionalizacijos raiška veiklos daugiafunkcionalumo kontekste
Alternative Title:
Andragogues' professionalisation in the aspect of multifunctionalism of activity
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2010, Nr. 14, p. 42-62
Keywords:
LT
Suaugusiųjų mokymas / Adult education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami andragogų profesionalizacijos procesas ir sistema veiklos daugiafunkcionalumo aspektu. Pirmojoje dalyje pateikiamos profesionalizacijos koncepto teorinės įžvalgos, kurios leido apibūdinti profesionalizacijos sampratą, patį reiškinį, nurodyti pagrindinius proceso ir sistemos elementus. Antrojoje dalyje empirinio tyrimo rezultatais atskleidžiamas andragogų praktikų požiūris į andragogo veiklos daugiafunkcionalumą ir profesionalizacijos elementus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Andragogų profesionalizacija; Profesinis identitetas; Profesionalumas; Andragogues' professionalisation; Andragogues' professsionalisation; Professional identity; Professionalism; Professionalism professional identity.

ENThe article analyses andragogues' professionalisation process and system in the aspect of multifunctionalism of activity. The first part presents theoretical insights of the concept of professionalisation, which enabled to describe the concept of professionalisation, the very phenomenon, distinguish key elements of the process and the system. In the second part, based on empirical research results, andragogues practicians' attitude towards multifunctionalism of the andragogue's activity and professionalisation elements is disclosed. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32255
Updated:
2018-12-17 12:54:00
Metrics:
Views: 18    Downloads: 1
Export: