Individualizuoto mokymosi ypatumai aukštojoje universitetinėje mokykloje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Individualizuoto mokymosi ypatumai aukštojoje universitetinėje mokykloje
Alternative Title:
Peculiarities of individualized learning at a higher university school
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 2 (23), p. 132-141
Keywords:
LT
individualizuotas ir diferencijuotas mokymasis; aukštosios universitetinės mokyklos dėstytoJ a i i r studentai.; aukštoji universitetinė mokykla.
EN
individualized and differentiated learning; lecturers and students of a higher university school; higher university school.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama individualizuoto ir diferencijuoto mokymosi sampratos, esmė, turinys, pagrindžiama individualizuoto mokymosi būtinybė, atskleidžiami individualizuoto mokymosi organizavimo ir taikymo ypatumai, remiantis dairių mokslininkų, aukštosios universitetinės mokyklos dėstytojų ir studentų požiūriais. Aptariamas individualizuoto Mokymosi aukštojoje universitetinėje mokykloje rezultatyvumas: individualizuoto mokymosi andragoginis ir psichologas aspektas, andragogų ir suaugusiųjų besimokančiųjų kompetencijos, vaidmenys ir reikalavimai individualizuoto mokosi procese. Pateikiami tyrimo rezultatai: aukštosios universitetinės mokyklos dėstytojų ir studentų požiūriai dėl Mokymosi individualizavimo ir jo taikymo suaugusiųjų mokymosi procese. [Iš leidinio]

ENThe article analyzes the concepts, essence and contents of individualized and differentiated learning, substantiates the necessity for individualized learning, reveals the peculiarities of organization and application of individualized learning with reference to attitudes of various scientists, lecturers and students of a higher university school. Efficiency of individualized learning at higher university school is discussed: andragogical and psychological aspects of individualized earning, competences, roles and requirements of andragogues and adult learners in the process of individualized learning. , n e research results are presented: attitudes of lecturer. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/21162
Updated:
2018-12-17 12:27:53
Metrics:
Views: 82    Downloads: 2
Export: