LTStraipsnyje nagrinėjamos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės bei svarba ugdymo praktikoje. Pristatomi empirinio tyrimo rezultatai ir jų analizė, kuri atskleidžia, jog glaudžiai bendradarbiaujant ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams ir tėvams, tėvams yra suteikiama aktualiausia informacija ne tik apie vaikų ugdymo rezultatus, bet aptariami vaiko elgesio, sveikatos klausimai. Ikimokyklinio ugdymo pedagogai praktikoje dažniau naudoja tradicinius bendradarbiavimo su tėvais metodus nei šiuolaikinius, tačiau pedagogai suinteresuoti bendradarbiauti su ugdytinių tėvais šiuolaikinėmis bendradarbiavimo priemonėmis, bet tam pedagogams reikalingi kompiuterinio raštingumo kursai. Prasminiai žodžiai: ikimokyklinis ugdymas, pedagogas, tėvai, vaikai, bendradarbiavimas.
ENThe article deals with the importance of cooperation between pre-school teachers and parents and the possibilities of this cooperation. The article analyzes the results of a quantitative survey: in close cooperation parents are given the most relevant information not only on children's educational performance, but also discussions on a child's behavior and health issues are held. In practice pre-school teachers often use traditional methods of cooperation with parents rather than modern, but educators are interested in cooperation with the pupils'parents using modern collaboration tools, and for this purpose they need computer literacy courses. Keywords: pre-school education, pedagogue, parents, children, collaboration.