Mokytojų požiūris į pedagogo profesiją kintančios realybės kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokytojų požiūris į pedagogo profesiją kintančios realybės kontekste
Alternative Title:
Teachers’ approach towards the profession of pedagogue in the context of changing reality
In the Journal:
Pedagogika. 2002, 62, p. 128-133
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamas bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose dirbančių mokytojų požiūris į pedagogo profesiją, jo kaitą mokyklos reformavimo laikotarpiu. Bandoma atskleisti kintančios realybės įtaką pedagogo profesijos prestižui mūsų visuomenėje, remiantis 1988 /1989-1994 /1995 m. m. ir 2001 / 2002 m. m. atliktų tyrimų rezultatais galima formuluoti prielaidą, kad Lietuvoje pedagogo profesijos prestižas turėtų kilti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pedagogo profesija; Pedagoginis pašaukimas; Pedagogo profesijos prestižas; Mokytojai; Švietimo sistemos kaita; Pedagogical profession; Pedagogical calling; Prestige of pedagogical profession; Teacher; Change of educational system.

ENThe article analyses teachers’ from general education secondary schools approach towards the profession of pedagogue and its alteration during the school reform. The article tries to reveal the impact of changing reality on the prestige of the profession of pedagogue in our society on the basis of the results of analyses carried out in 1988/1989-1994/1995 and 2001/2002. They allow assuming that the prestige of the profession of pedagogue should increase in Lithuania.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8865
Updated:
2018-12-20 22:55:28
Metrics:
Views: 27    Downloads: 5
Export: