Pedagogų profesinių santykių ypatumai

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Pedagogų profesinių santykių ypatumai
Leidinyje:
Pedagogika [Pedagogy], 2005, 76, p. 12-16
Teminė kategorija:
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje pateikiame fenomenologinio pobūdžio tyrimo duomenys, atskleidžiantys pedagogų santykių su mokyklos vadovybe, kolegomis, mokiniais ir jų tėvais įsisąmoninimo ypatumus: emocinį kryptingumą, įsisąmoninimo gilumą, kategorialumą.

ENThis article contains details of a phenomenological type of study, which sheds light on some particulars of teachers’ consciousness of their professional relations with the school administrators/managers, their colleagues, and the students and their parents: the emotional direction, the depth of the consciousness, its categoricalness.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/506
Atnaujinta:
2025-02-21 14:47:48
Metrika:
Peržiūros: 45    Atsisiuntimai: 9
Eksportas: