E. mokymasis aukštojoje mokykloje : studentų patirties ir lūkesčių tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
E. mokymasis aukštojoje mokykloje: studentų patirties ir lūkesčių tyrimas
Alternative Title:
E-learning at the higher education institution: research on students’ experience and expectations
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2012, Nr. 19, p. 114-132
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Nuotolinis mokymas ir mokymasis / Distance teaching and learning.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama universiteto studentų naudojimosi informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis savarankiškai mokantis studijų procese patirtis, studentų lūkesčiai e. mokymosi galimybių plėtotės atžvilgiu. Tyrimas grįstas dermės strategija, derinant kiekybinio ir kokybinio tyrimo metodus. Tyrimo rezultatai leidžia geriau suprasti „nematomą“ ir kol kas menkai valdomą studentų savarankiško mokymosi procesą, kuriam dėmesys šiuo metu didėja ir ateityje didės, atsižvelgiant į mokymosi visą gyvenimą paradigmos keliamus reikalavimus. Tyrimo rezultatų taikymas praktikoje skatins savarankiško mokymosi tobulinimą aukštojoje mokykloje, e. mokymosi galimybių plėtotę, gilesnį besimokančiųjų ir dėstytojų poreikių pažinimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijų kokybė; Savarankiškas mokymasis; E-mokymasis; Lūkesčiai; Study quality; Autonomous learning; E-learning; Expectations.

ENArticle deals with university students’ experience of using information and communication technologies in the autonomous learning process and students’ expectations with regard to development of e-learning possibilities. The research is grounded on coherence strategy, combining quantitative and qualitative research methods. Application of research results in practice will encourage improvement of autonomous learning at the higher education institution, development of e-learning possibilities, deeper cognition of learners’ and teachers’ needs. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47162
Updated:
2018-12-17 13:28:47
Metrics:
Views: 47    Downloads: 10
Export: