Laikinosios vaikų globos situacijos dalyvių bendravimo ypatumų analizė

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Laikinosios vaikų globos situacijos dalyvių bendravimo ypatumų analizė
Alternative Title:
Analysis of communication peculiarities of participants of the temporary child guardianship situation
In the Journal:
Specialusis ugdymas [Special Education]. 2015, Nr. 1 (32), p. 229-244, 245-262
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Socialinė pagalba. Globa / Social assistance. Care; Socialinis ugdymas / Social education; Specialusis ugdymas / Special education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje, remiantis pusiau struktūruoto interviu rezultatais, analizuojami laikinosios vaikų globos situacijos dalyvių – vaikų ir jų biologinių tėvų, kuriems laikinai apribotos tėvystės teisės, (N = 9) – bendravimo ypatumai laikinosios globos įstaigoje. Naudojant turinio analizės ir eksperto metodus, aiškinamasi, kaip vyksta globojamų vaikų ir jų biologinių tėvų susitikimai globos įstaigoje, nuo ko priklauso, kad šie susitikimai būtų dažnesni, kokybiškesni bei padedantys stiprinti vaikų ir tėvų tarpusavio ryšį, lemiantys galimybes vaikams grįžti į biologinę šeimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Biologiniai tėvai; Globos įstaigos; Laikinoji vaiko globa, biologiniai tėvai, dalininkų bendradarbiavimas; Laikinoji vaikų globa; Laikinųjų vaikų globos namų auklėtiniai; Biological parents; Childrens temporary guardianship; Collaboration of stakeholders; Foster home; Learners of; Temporary child care; Temporary child care homes.

ENBased on the results of semi-structured interviews, the article deals with communication peculiarities of participants of the temporary child guardianship situation – children and their biological parents, whose parental rights are temporarily limited (N = 9) – in the temporary care institution. Using content analysis and the expert’s methods, it is examined how meetings of children in care and their biological parents take place in the institution, what determines higher frequency, better quality of these meetings, what helps to strengthen parent-child relationship, determining possibilities for children to return to their biological families. [From the publication]

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54910
Updated:
2018-12-17 11:44:11
Metrics:
Views: 95    Downloads: 40
Export: