Pedagogų per pamoką naudojami paauglių (15–17 m.) mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Pedagogų per pamoką naudojami paauglių (15–17 m.) mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai
Kita antraštė:
Methods for enhancing the learning motivation of teenagers (15–17 years old) used by educators during the lessons
Leidinyje:
Holistinis mokymasis [Holistic learning], 2017, 3, p. 41-52
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje pristatomas paauglių mokymosi motyvacijos stiprinimo tyrimas. Juo buvo siekiama išsiaiškinti, kokie mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai naudojami per pamokas vidurinėje paauglystėje. Šiam tikslui pasiekti buvo pasirinktas sutelktųjų grupių diskusijos metodas. Atliekant tyrimą, dalyvavo 15 dviejose Kauno miesto gimnazijose dirbančių pedagogų.

ENThe paper presents a research study on the enhancement of the learning motivation of adolescents which sought to determine the learning motivation-building techniques that are used in middle adolescence during the lessons. The focus group method was chosen in order to achieve this goal. The research involved 15 educators working in two gymnasiums of Kaunas.

DOI:
10.7220/2351-7409.3.4
ISSN:
2424-4104; 2351-7409
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/71332
Atnaujinta:
2020-04-10 06:34:50
Metrika:
Peržiūros: 103
Eksportas: