LTVaikų agresyvumas tampa didele problema, kai pažeidžiami kitų žmonių interesai ir apribojamos jų teisės. Ikimokyklinio ugdymo mokyklose vaikai pasijunta nesaugūs dėl kitų ugdytinių agresyvaus elgesio, kuris suduoda smūgį jų socializacijai, pažintinei ir psichinei raidai. Agresyvūs vaikai grupėje skriaudžia kitus ir patys jaučiasi blogai. Siekiama įvertinti, kokios yra vaikų agresyvumo priežastys. Atlikta pedagogų, tėvų, ugdytinių apklausa. Apibendrinus tyrimo duomenis, nustatyta agresyvumo raiška ir jos būdai ikimokyklinio ugdymo mokyklose. Aptariamas vaikų ir tėvų požiūris į agresyvumo raišką. Pedagogai ir tėvai ne visada žino, ką daryti, kad vaikų agresyvumas sumažėtų. Analizuojama, kaip suaugę žmonės, susidūrę su agresyviu vaikų elgesiu, bando jį paveikti. Remiantis mokslinės literatūros analize ir apibendrinimu numatoma, kaip padėti vaikui nebūti agresyviam.