LTStraipsnyje analizuojama rizikos šeimų vaikų socialinė situacija, jų elgesio, bendravimo ypatumai šeimose ir ugdymo institucijose. Straipsnyje pateikiama kokybinio pusiau struktūruoto interviu analizė. Joje, naudojant tikslinę vaikų dienos centrų ugdytinių (N=10) nuomonės turinio (content) analizę, išryškėja vaikų ir tėvų santykių ypatumai, vaikų elgesys šeimose, ugdymo institucijose, santykiai su bendraamžiais ir tikslingo socialiai priimtino elgesio bei socialinių gebėjimų ugdymo deficitas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Rizikos šeimos; Socialinis pedagogas; Vaikų dienos centras; Child day centre; Risk families; Social pedagogue.
ENThe article deals with social situation of children from risk families, peculiarities of their behaviour and communication in families and educational institutions. The article presents the analysis of the qualitative semi-structured interview. Employing targeted content analysis of the opinion of learners in the child day centres (N=10), the research highlights peculiarities of child-parent relationships, children’s behaviour in families and educational institutions, relationships with peers and a lack of developing purposeful socially acceptable behaviour and social abilities. [From the publication]