Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokytojo kompetencijos: profesinio meistriškumo siekis
Alternative Title:
Teacher's competences: aspiration for professional excellence
Publication Data:
Vilnius : Edukologija, 2013.
Contents:
Pratarmė — Įvadas — 1. Edukacinės paradigmos kaita: nuo mokymo į mokymąsi. Iššūkiai švietimui XXI amžiuje. Edukacinė paradigma ir jos tipologija. Švietimo politiniai sprendimai, sudarantys prielaidas edukacinės paradigmos kaitai — 2. Mokytojo kompetencijos. Mokytojo kompetencijų struktūra. Mokytojo didaktinė kompetencija. Mokytojo didaktinės kompetencijos charakteristikų raiška edukacinių paradigmų kontekste — 3. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo metodologija. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo organizavimo logika. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo metodas. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo instrumento pagrindimas. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo duomenų analizės metodai. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo imties charakteristikos.Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo etika — 4. Lietuvos mokytojų didaktinės kompetencijos raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokytojo ir mokinio vaidmenų raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi tikslų formulavimo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi turinio kūrimo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi metodų taikymo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokinių mokymosi motyvacijos raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokinių pasiekimų vertinimo raiška edukacinių paradigmų kontekste — Rezultatų apibendrinimas — Literatūra — Summary — Pезюме — Dalykinė rodyklė — Asmenvardžių rodyklė — Priedai.
Related Publications:
- Absolventų kompetencijų atitiktis darbo rinkai: absolventų interviu tyrimas. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2021, nr. 17/2, p. 94-101.
- An Analysis of prospective primary school teachers' action research: the case of Lithuania. Educational action research. 2023, p. 1-16.
- Efektyvaus užsienio kalbų mokymo(si) veiksniai: studentų požiūrio analizė. Žmogus ir žodis. 2018, 4, p. 27-45.
- Euritmijos galimybės ugdant mokinių socialinę kompetenciją. Studijos - verslas - visuomenė. 2024, 9, p. 53-65.
- Nežymiai sutrikusio intelekto mokiniai geografijos pamokose: edukaciniai ypatumai. Tiltai. 2014, Nr. 2 (67), p. 169-189.
- Nuotolinės studijos - kūrybiškumo raiška rengiant pedagogus. Menas, dizainas, meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 87-93.
- Pedagoginė praktika kaip svarbus pedagogų rengimo veiksnys. Andragogika. 2015, Nr. 1 (6), p. 131-144.
- Pedagogo bendravimo kompetencijos pristatymas Lietuvos interneto žiniasklaidoje. Socialinis darbas. 2019, t. 17, Nr. 1, p. 45-56.
- Pedagogų kompetencijos taikant inovacijas ikimokykliniame ugdyme. Studijos - verslas - visuomenė. 2022, 7, p. 95-103.
- Sėkmingą partnerystę su šiuolaikinės kartos tėvais užtikrinančios mokytojo kompetencijos: būsimųjų ikimokyklinio ugdymo mokytojų požiūris. Mokytojų ugdymas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos: XIII tarptautinės mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys. Šiauliai: Šiaulių universitetas, 2020. P. 15-24.
- Tapatybės ugdymas identiteto ir socialinio identiteto teorijų kontekste. Scientific research in education. Vol. 2. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2018. P. 15-22.
- Tapatumo paieškos ir ugdymas paradigminės dichotomijos konflikte. Pedagogika. 2019, 135, p. 85-101.
- Tėvų, auginančių individualiųjų ugdymo/-si poreikių turinčius vaikus, konsultavimas. Studijos - verslas - visuomenė. 2020, 5, p. 150-161.
- The Competences of pedagogues ensuring successful partnership with parents of the contemporary generation: the attitude of students - the future pre-school teachers. Labor et educatio. 2020, 8, p. 183-204.
- The Development of didactic competence of pre-service mathematics teachers through teaching practice at school. European Proceedings of Social & Behavioural Sciences. 2016, 16, ICEEPSY 2016 : 7th international conference on education and educational psychology : 11-15 October 2016, Rhodes, Greece. p. 758-774.
- The Need to improve social emotional competences in the training of future teachers: students' attitudes. Society. Integration. Education 2022, vol. 1, p. 17-30.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/51117
Updated:
2020-05-22 20:36:02