Kūno kultūros mokytojo pedagoginio kryptingumo ir etinės kompetencijos sąsaja su mokinių dalykine pozicija pamokoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Kūno kultūros mokytojo pedagoginio kryptingumo ir etinės kompetencijos sąsaja su mokinių dalykine pozicija pamokoje
Alternative Title:
Link between physical education teachers’ pedagogical orientation, ethical competency and pupils’ subject-related position in the lesson
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2012, Nr. 19, p. 12-30
Keywords:
LT
Kūno kultūra; Mokytojas; Pedagoginis kryptingumas; Etinė kompetencija; Dalykinė pozicija.
EN
Physical education; Teacher; Pedagogical orientation; Ethical competency; Subject-related position.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje atskleidžiama kūno kultūros mokytojo pedagoginio kryptingumo ir etinės kompetencijos sąsaja su mokinių dalykine pozicija pamokoje. Ši sąsaja priklauso nuo mokinių požiūrio į kūno kultūros pamokas, mokytojo kuriamos edukacinės aplinkos. Pedagoginis kryptingumas ir etinė kompetencija yra mokytojo profesinės pozicijos požymiai, aktualizuojantys vieną iš pagrindinių kūno kultūros aksiologijos terminų – kūno kultūros pamokos svarbą tarp kitų mokomųjų dalykų. Pristatomo tyrimo kontekste išryškinamas kūno kultūros mokytojo pedagoginio kryptingumo ir etinės kompetencijos poveikis mokinių dalykinių gebėjimų raiškai. [Iš leidinio]

ENArticle discloses the link between the physical education teacher’s pedagogical orientation, ethical competency and pupils’ subject-related position in the lesson. This link depends on pupils’ attitude to physical education lessons and educational environment created by the teacher. Pedagogical orientation and ethical competency are features characterising the teacher’s professional position, actualising the importance of physical education lesson. In the context of the presented research, the impact of the physical education teacher’s pedagogical orientation and ethical competency on manifestation of pupils’ subject-related abilities is highlighted. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47113
Updated:
2018-12-17 13:28:46
Metrics:
Views: 18    Downloads: 4
Export: