Tėvų ir pedagogų požiūris į vaikų agresyvaus elgesio veiksnius darželyje ir pradinėje mokykloje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tėvų ir pedagogų požiūris į vaikų agresyvaus elgesio veiksnius darželyje ir pradinėje mokykloje
Alternative Title:
Factors of aggressive behaviour of children in kindergarten and primary school
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai . 2009, Nr. 4 (25), p. 97-105
Notes:
LDB Open.
Keywords:
LT
agresyvaus elgesio veiksniai; išorinė agresija; autoagresiją
EN
factors of aggressive behaviour; external aggression; auto-aggression
Summary / Abstract:

LTVaikų, pasižyminčių rimtais elgesio sutrikimais, gana daug. Agresyvaus elgesio priežastys aiškinamos įvairiai. Kai kurie autoriai priežastimis laiko konstitucinius, fiziologinius arba genetinius veiksnius. Kiti psichologai mano, kad agresija yra išmoktas fenomenas, pastiprinamas (tiesiogiai ir netiesiogiai) iš tėvų, bendraamžių, taip pat iš kitos vaiko aplinkos. Tyrimo tikslas - išskirti ir apibūdinti tėvų ir pedagogų nurodomus vaikų agresyvaus elgesio veiksnius darželyje ir pradinėje mokykloje. Pagrindinė tyrimo išvada: Galima teigti, kad visos agresyvaus elgesio įvairovės negalima paaiškinti vienu atskiru veiksniu ar viena priežastimi, nes aiškinimas priklauso nuo to, kurį vaikų amžių apibūdiname, kokia vaikų lytis. [Iš leidinio]

ENChildren with severe behavioural disorders form a large group. Various explanations for aggressive behaviour of children have been proposed. Some authors suggest that constitutional, physiological or genetic factors can be responsible for aggressiveness. Other psychologists indicate that aggressiveness is a learned phenomenon, strengthened (directly or indirectly) by parents, peers and other factors of the environment. The aim of the research is to identify and describe factors of aggressive behaviour of children in kindergarten and primary school indicated by parents and teachers. The main conclusion is that the variety of aggressive behaviour cannot be explained by a single factor or reason, since the explanation depends on the age and sex of the children studied. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/22441
Updated:
2018-12-20 23:21:18
Metrics:
Views: 23    Downloads: 8
Export: