Asmenybės savybių svarba socialinio pedagogo profesinės veiklos sėkmei, jų tobulinimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Asmenybės savybių svarba socialinio pedagogo profesinės veiklos sėkmei, jų tobulinimas
Alternative Title:
Significance of personal features in the professional activity of the social educator and their improvement
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2007, Nr. 2 (39), p. 113-126
Keywords:
LT
Mokiniai /School students; Socialinis ugdymas / Social education.
Summary / Abstract:

LTSocialinių problemų sudėtingumas šiuolaikinėje visuomenėje kelia ir socialinio pedagogo kompetencijos reikalavimus. Viena sudėtinių socialinio pedagogo kompetencijos dalių - asmenybės savybės, todėl joms tobulinti būtina skirti pakankamai dėmesio. Straipsnio tikslas - išsiaiškinti socialinio pedagogo asmenybės savybes, svarbias jo profesinei veiklai, jų tobulinimo galimybes. Atlikus tyrimą, nustatytos šios socialinio pedagogo asmenybės savybės, turinčios įtakos jo profesinės veiklos sėkmei: empatiškumas, komunikabilumas, nuoširdumas, taktiškumas, gebėjimas išklausyti. Nustatyti socialinio pedagogo asmeninių savybių tobulinimo būdai: bendradarbiavimas su kolegomis bei specialistais, kursų, seminarų lankymas, dalyvavimas projektuose, individualus konsultavimas ir pan. Siekiant tobulinti socialinių pedagogų asmenybės savybes, būtina organizuoti jiems seminarus kūrybingumo, komunikabilumo, streso valdymo būdų ir optimistinio požiūrio į darbą ugdymo temomis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinis pedagogas; Moksleiviai; Asmeninės savybės; Profesinė veikla; Social educators; Pupils; Personal features; Professional activity.

ENThe complexity of social issues in the contemporary society subsequently raises higher requirements for the competence of the social educator. One of the most sophisticated elements of the social educator's competence is the personal features. Therefore, sufficient attention should be drawn to their improvement. The aim of this research is to determine the personality traits of social educators, which are significant for their profession and what possibilities are there for the improvement of these traits. Referring to the research done, the social educators' personal features were revealed, which had influence on the success of their professional activity. The most effective ways to improve the social educators' personal features were identified, including the cooperation with the colleagues and qualified specialists, attendance of courses and seminars, participation in the projects, individual consulting, etc. [From the publication]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17361
Updated:
2018-12-17 12:03:38
Metrics:
Views: 96    Downloads: 24
Export: