Internacionalizuotų studijų kokybės vertinimas: teorija ir praktika

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Internacionalizuotų studijų kokybės vertinimas: teorija ir praktika
Alternative Title:
Quality assessment of internationalised studies: theory and practice
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2013, Nr. 10, p. 48-77
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariamos aukštojo mokslo internacionalizacijos raiškos formos instituciniame lygmenyje. Išryškinamas internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo teorinio pagrindimo aktualumas, siūlomos internacionalizuotų studijų kokybės sampratų apibrėžtys. Kritikuojami esami aukštojo mokslo internacionalizacijos vertinimo būdai, kaip neaprėpiantys visų institucinio lygmens atskirų internacionalizuotų studijų elementų visumos. Remiantis aukštojo mokslo internacionalizacijos parametrais ir aukštojo mokslo kokybės vadybos teorija ir praktika, siūloma taikyti tokią internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo metodologiją, kuri leistų tinkamai vertinti aukštosios mokyklos internacionalizacijos kokybę ir jos raidos tendencijas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Internacionalizuotos studijos; Internalizuotų studijų kokybės vertinimas; Internalzuotos studijos; Kokybės vertinimas; Kriterijai ir rodikliai; Studijų internazicacija; Teorija ir praktika; Criteria and indicators; Internationalisation of studies; Internationalised studies; Internationalized studies; Quality assessment; Quality assessment of internationalised studies; Theory and practice.

ENArticle reviews forms of higher education internationalisation at an institutional level. The relevance of theoretical background of internationalised study quality assessment is highlighted and definitions of internationalised studies quality are presented. Existing methods of assessment of higher education internationalisation are criticised for not involving the totality of elements of different internationalised studies at an institutional level. Taking into consideration parameters of higher education internationalisation and theory and practice of quality management in higher education, a recommendation is given to assess the quality of internationalised studies following the methodology that enables proper quality assessment of internationalisation at higher education institutions and its development. [From the publication]

DOI:
10.7720/1822-1645.10.3
ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/52567
Updated:
2018-12-22 18:34:34
Metrics:
Views: 25    Downloads: 5
Export: