Vaikų atsparumo vartotojiškai kultūrai ugdymo teorinių konstruktų pagrindimas postmodernizmo kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Vaikų atsparumo vartotojiškai kultūrai ugdymo teorinių konstruktų pagrindimas postmodernizmo kontekste
Alternative Title:
Substantiation of theoretical constructs of development of children’s resistance to consumer culture in the context of postmodernism
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2012, Nr. 18, p. 30-46
Keywords:
LT
Postmodernizmas / Postmodernism; Reklama / Advertising; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami vaikų atsparumo vartotojiškai kultūrai ugdymo teoriniai konstruktai remiantis postmodernizmo, kaip vartotojiškos visuomenės, bei kritine, kaip opozicija vartotojiškai visuomenei ir vartotojiškai kultūrai, teorijomis. Pateikiamos vartotojiškumo, reklamos, kaip vartotojiškumo elemento, sampratos bei projektuojamos vaikų atsparumo vartotojiškai kultūrai ugdymo prielaidos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vartotojiška kultūra; Atsparumas vartotojiškai kultūrai; Reklama; Kritinė teorija; Postmodernizmas; Consumer culture; Resistance to consumer culture; Advertising; Critical theory; Postmodernism.

ENThe article deals with theoretical constructs of development of children’s resistance to consumer culture, following postmodernism theory as the one of the consumer society and critical theory as an opposition to consumer society and consumer culture. Conceptions of consumerism, advertising as an element of consumerism are presented and prerequisites for the development of children’s resistance to consumer culture are designed. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43908
Updated:
2019-12-20 19:03:52
Metrics:
Views: 46    Downloads: 19
Export: