Use of physical visualization in education of science, geography and mathematics

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Use of physical visualization in education of science, geography and mathematics
In the Journal:
Latvijas Universitātes raksti. 2011, Sēj. 778, p. 28-33. [LU Raksti] [Acta Universitatis Latviensis]
Summary / Abstract:

LTVizualizacija yra viena iš populiariausių mokymosi priemonių nes ji stimuliuoja suvokimą, dėmesį, atmintį ir kuria motyvaciją. Be to, tai suteikia mokytojams galimybę lengviau siekti ugdymo tikslų. Ankstesni tyrimai rodo, kad gamtamokslių dalykų pedagogai dažniausiai linkę naudotis fizine vizualizacija klasėse. Straipsnyje pateikiamas platus empirinių tyrimų duomenų (apimant visus Lietuvos regionus) tyrimas, kuriame parodyta fizinės vizualizacijos taikymo biologijos, chemijos, fizikos, geografijos ir matematikos pamokose situacija. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti fizinės vizualizacijos panaudojimo lygį ir ar yra statistiškai reikšmingų mokytojų vertinimų skirtumų pagal darbo patirtį, pagal regioninę gyvenamąją vietą Lietuvoje ir pagal mokomąjį dalyką. Apklausos tyrimas atliktas 2010 m. Apklausoje dalyvavo 1481 mokytojai iš visos Lietuvos. Visi mokytojai dirbo 9-10 klasėse. Tyrimas parodė, kad objektų atvaizdavimas kreida ant lentos yra populiariausias fizinis vizualizavimas mokyklose. Pusė respondentų naudoja tikras demonstracijas, eksperimentus ir fizinius prototipus. Mokytojai, kurie dirba ilgiausiai mokyklose, naudoja daugiau nei jaunesni kolegos tikrus eksperimentus, demonstracijas su natūraliomis medžiagomis ir fiziniais vaizdais. Lietuvos pietų regiono mokytojai statistiškai reikšmingai naudoja daugiau realių eksperimentų, tikrų demonstracijų ir fizinių prototipų nei kolegos iš kitų Lietuvos regionų. Tam tikri skirtumai stebimi ir tarp atskirų dalykų mokymo.

ENVisualization is one of the most popular learning tools because it stimulates perception, attention, memory and encourages motivation. In addition, it gives the teachers the opportunity to achieve education goals easier. Previous studies have shown that natural science teachers tend to use physical visualization in classrooms. The article presents a comprehensive study of empirical research data (covering all regions of Lithuania), which shows the situation of physical visualization in biology, chemistry, physics, geography and mathematics lessons. The aim of the study is to find out the usage level of physical visualization and whether there are statistically significant differences between the teachers' assessments based on their work experience, regional place of residence in Lithuania and the subject. The survey was conducted in 2010. 1481 teacher from all over Lithuania participated in the survey. All teachers worked with 9-10 grades. The study has shown that drawing objects on board with chalk is the most popular physical visualization in schools. Half of respondents use genuine demonstrations, experiments and physical prototypes. Teachers who have the most teaching experience more often use real experiments, demonstrations using natural materials and physical images than younger colleagues. Teachers from Southern Lithuania use more real experiments, demonstrations and physical prototypes than colleagues from other regions of Lithuania. Certain differences are also observed between the teachings of individual subjects.

ISSN:
1407-2157
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42662
Updated:
2017-09-13 18:59:42
Metrics:
Views: 14
Export: