Sisteminis požiūris į tęstinių studijų institucijos veiklos organizavimą

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Sisteminis požiūris į tęstinių studijų institucijos veiklos organizavimą
Alternative Title:
Systemic approach towards organisation of the activities of continuing studies institution
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2010, Nr. 14, p. 26-41
Keywords:
LT
Klaipėda. Klaipėdos kraštas (Klaipeda region); Lietuva (Lithuania); Suaugusiųjų mokymas / Adult education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama atsakyti į suaugusiųjų švietimo vadybai aktualų klausimą, kaip sisteminio požiūrio taikymas gali tapti efektyvia priemone, padedančia suaugusiųjų švietimo institucijai organizuoti veiklą nestabilioje, konkurencinėje aplinkoje. Straipsnyje pateikiamas ir analizuojamas realus Klaipėdos universiteto efektyviai veikiančio Tęstinių studijų instituto modelis, atspindintis suaugusiųjų švietimo institucijos realybę, visumą, su jos dalimis, aspektais, savybėmis ir sinerginiais ryšiais. Klaipėdos universiteto Tęstinių studijų instituto moduliuojamos sistemos analizė pristatoma kartu su sistemos socialine, technine analize, pagal kurią kiekviena sistemos dalis dar skirstoma į atskirus posistemius: techninį, socialinį, organizacinį, žmogiškąjį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Institucijos veiklos modelis; Sistema; Sisteminis požiūris; Tęstinių studijų institucija; Activity model of institution; Continuing studies institution; System; Systemic approach.

ENThe article aims to respond to the question that is relevant to management of adult education, how application of systemic approach can turn into an effective measure that helps adult education institution to organise activities in unstable competitive environment. The article presents and analyses the actual model of the efficiently operating Continuing Studies Institute of Klaipeda University, which reflects reality of adult education institution, the whole with its constituents, aspects, features and synergetic relations. The analysis of the system modulated at the Continuing Studies Institute of Klaipeda University is presented together with the social, technical analysis of the system, according to which every component of the system is further split down into separate subsystems: technical, social, organisational and human. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32254
Updated:
2018-12-17 12:53:59
Metrics:
Views: 24    Downloads: 4
Export: