I kurso studentų pažintinio aktyvumo skatinimas dėstant bendrosios psichologijos kursą

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
I kurso studentų pažintinio aktyvumo skatinimas dėstant bendrosios psichologijos kursą
Alternative Title:
Introducing course to psychology as possibility to facilitate cognitive learning activity of the first-year students
In the Journal:
Socialiniai mokslai. 2000, Nr. 2 (23), p. 15-23
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Studentai / Students; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatoma nedidelė dalis ugdomojo eksperimento, atlikto 1997/1999 Kūno kultūros akademijoje, rezultatų. Autoriai analizuoja pirmo kurso studentų 2 apklausų duomenis apie pažintinio mokymosi motyvo, profesinio ir pažintinio intereso įverčių pokyčius pirmaisiais studijų aukštojoje mokykloje metais. Lyginami kontrolinės (dirbančios pagal standartinę 2 kreditų bendrosios psichologijos programą) ir eksperimentinės (dirbančios mokymosi aplinkoje, kuri skatina pažintinį aktyvumą) grupės pažintinio aktyvumo ypatumai. Autoriai, remdamiesi savo tyrimų rezultatais, teigia, kad dėstytojas gali turėti įtakos pirmo kurso studento pažintinio aktyvumo lygiui, jei sudarys atitinkamas mokymosi sąlygas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aktyvumas; Aukštasis mokslas; Bendrosios psichologijos kursas; Pažintinis aktyvumas; Studentai; Studijų procesas; Ugdomasis eksperimentas; Activity; Cognitive learning activity; Educational experiment; Higher education; Introductional courses of psychology; Learning process; Students.

ENStudents activity in the learning process is very important and universal problem, but researchers in Lithuania are supposed to pay more attention to it. The author discusses some matters of creating learning environment that stimulates cognitive learning activity. Non-parametrical test analyses on the scores showed significant differences between the control and experimental groups. These results indicate that a specific program designed to promote learning environment through Introductional courses of psychology can effect changes in levels of cognitive activity. The main thing is - a lecturer is behaving as facilitator and tutor, not only as teacher. [From the publication]

ISSN:
1392-0758
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31395
Updated:
2018-12-17 10:45:13
Metrics:
Views: 23    Downloads: 2
Export: