Aukštesnių klasių mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymo muzikuojant, kuriant, klausant, apibūdinant ir vertinant muziką ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Aukštesnių klasių mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymo muzikuojant, kuriant, klausant, apibūdinant ir vertinant muziką ypatumai
Alternative Title:
Peculiarities of development of creative skills of pupils of senior forms while performing, creating, listening to, describing and evaluating music
In the Journal:
Kūrybos erdvės. 2009, Nr. 10, p. 8-18
Keywords:
LT
Kūrybiškumas / Creativity; Mokiniai /School students; Muzika / Music.
Summary / Abstract:

LTRemiantis aukštesniųjų klasių mokinių muzikinį ugdymą reglamentuojančiais dokumentais, straipsnyje pagrindžiamas kūrybinių gebėjimų ugdymo aktualumas, pateikiami muzikos mokytojų apklausos duomenys, analizuojami muzikos pamokų stebėjimo kūrybinių gebėjimų ugdymo aspektu rezultatai, atskleidžiami aukštesniųjų klasių mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymo pavienėse muzikinėse veiksenose (muzikavimas, muzikos kūrimas, muzikos klausymas, apibūdinimas ir vertinimas) ypatumai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštesniųjų klasių mokiniai; Kūrybiniai gebėjimai; Kūrybiniai gebėjimai, aukštesniųjų klasių mokiniai; Muzikavimas; Muzikavimas, muzikos kūrimas; Muzikos klausymas, apibūdinimas ir vertinimas; Muzikos kūrimas; And evaluating music; Creating Music; Creative skills; Describing and Evaluating Music; Listening to; Performing Music; Performing music, creating music, listening to, describing; Senior form pupils.

ENReferring to the documents regulating music education of senior form pupils, in the article the urgency of creative skills' development is substantiated, the data of music teachers' questioning is presented, the results of the observed music lessons from the point of view of creative skills' development are analyzed, the peculiarities of development of creative skills of senior form pupils in individual musical modes (performing, creating, listening to, describing and evaluating music) are revealed. [From the publication]

ISSN:
1822-1076
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23291
Updated:
2018-12-17 12:34:43
Metrics:
Views: 22    Downloads: 4
Export: