Žaidimų reikšmė priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui

Direct Link:
Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Žaidimų reikšmė priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui/-si
In the Journal:
Idėjų forumas, 2017, p. 44-51 [Studentų kūrybinės draugijos konferencija "Idėjų forumas"]
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama žaidimų reikšmė priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui/-si. Straipsnyje aptariama žaidimų reikšmė ugdymui priešmokykliniame amžiuje, pateikiama žaidimų, sąlygojančių socialinės kompetencijos ugdymą/-sį, analizė. Pateikiamos atlikto tyrimo išvados, teigiančios, kad žaidimas yra pagrindinė priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymo/-si veikla; žaidimas teikia lavinamąją, auklėjamąją, ugdomąją reikšmę priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymui/-si. Tinkamiausiais žaidimais socialinei kompetencijai ugdyti laikytini kūrybiniai vaidmeniniai žaidimai. Kūrybiniuose vaidmeniniuose žaidimuose atsiskleidžia vaikų požiūris į socialinius vaidmenis, vertybes, moralės normas. Raktiniai žodžiai Žaidimai, priešmokyklinio amžiaus vaikai, socialinė kompetencija, ugdymas.

ISSN:
2669-0268; 2783-5855
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115663
Updated:
2025-07-17 08:50:25
Metrics:
Views: 10
Export: