LTStraipsnyje analizuojama žaidimų reikšmė priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui/-si. Straipsnyje aptariama žaidimų reikšmė ugdymui priešmokykliniame amžiuje, pateikiama žaidimų, sąlygojančių socialinės kompetencijos ugdymą/-sį, analizė. Pateikiamos atlikto tyrimo išvados, teigiančios, kad žaidimas yra pagrindinė priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymo/-si veikla; žaidimas teikia lavinamąją, auklėjamąją, ugdomąją reikšmę priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymui/-si. Tinkamiausiais žaidimais socialinei kompetencijai ugdyti laikytini kūrybiniai vaidmeniniai žaidimai. Kūrybiniuose vaidmeniniuose žaidimuose atsiskleidžia vaikų požiūris į socialinius vaidmenis, vertybes, moralės normas. Raktiniai žodžiai Žaidimai, priešmokyklinio amžiaus vaikai, socialinė kompetencija, ugdymas.