LTPasigendama tyrimų apie priešmokyklinio amžiaus vaikų įgalinimą reflektuoti. Tad keliamas probleminis klausimas – koks yra pedagogų požiūris į priešmokyklinio amžiaus vaikų įgalinimą reflektuoti? Siekiant atsakyti į probleminį klausimą, straipsnyje naudoti šie tyrimo metodai: mokslinė literatūros ir dokumentų analizė, apklausa raštu (anketa), kiekybinė tyrimo duomenų analizė. Remiantis moksline lit. ir dokumentų analize atskleista įgalinimo reflektuoti samprata, būtinos sąlygos. Tuo tarpu anketinė priešmokyklinio ugdymo pedagogų apklausa leidžia teigti, kad pedagogai vaikus įgalina reflektuoti fragmentiškai. Kaip vienas iš svarbiausių problemų vaikų įgalinimui reflektuoti, pedagogai nurodo laiko stoką, kompetencijos trūkumą ir per didelį ugdytinių skaičių grupėje. Raktiniai žodžiai: įgalinimas reflektuoti, priešmokyklinio amžiaus vaikai, pedagogai, požiūris.
ENThere is a lack of research about enabling reflection in pre-primary school age children. So the question arises - what is the teachers’ point of view about enabling reflection in pre-primary school age children? In order to answer this question, the following research methods have been used: analysis of the scientific papers and documents, written survey (questionnaire), quantitative analysis of research data. Based on the analysis of the scientific papers and documents, the concept of enabling reflection and its necessary conditions have been revealed. Meanwhile, a pre-primary school teachers’ questionnaire suggests that teachers enable children to reflect in a fragmented way. Teachers specify that lack of time, too high number of pupils in the group and a lack of competence are the most important problems they face to enable reflection in children. Keywords: enabling reflection, pre-primary school age children, teachers, point of view.