Ikimokyklinio ugdymo pedagogo nuotolinio bendravimo su tėvais aspektų analizė (studentų ir tėvų pozicijos)

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ikimokyklinio ugdymo pedagogo nuotolinio bendravimo su tėvais aspektų analizė (studentų ir tėvų pozicijos)
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama atskleisti ikimokyklinės priešmokyklinės pedagogikos (IPP) studentų nuomonės reikšmingumą, numatant ikimokyklinio ugdymo pedagogų nuotolinio bendravimo su tėvais aspektus. Apžvelgti ikimokyklinio ugdymo pedagogų nuotolinį bendravimas su ugdytinių tėvais, kaip priemonę siekiant glaudesnio bendradarbiavimo, bei atskleisti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bei tėvų bendravimo nuotoliniu būdu aspektus. Siekiant ištirti, kokiais aspektais atsiskleidžia ikimokyklinio ugdymo pedagogo nuotolinis bendravimas su tėvais, vertinant tėvų ir studentų pozicijas, atliktas empirinis tyrimas. Raktiniai žodžiai: pedagogas, tėvai, studentai, nuotolinis bendravimas, informacinės technologijos.

ENObject of research: Distance communication of pre-school education teacher with parents The aim of the research: To analyze the distance communication between preschool teachers and parents. Research methods - analysis of scientific literature, focus group method, qualitative analysis of research results Conclusions: 1. It is important for students to be able to assess the aspects of communication with their parents, which helps them to complete their professional activities after graduation. 2. The strong focus on distance communication and co-operation between pre-school teachers and parents reveals that this area is just beginning to delve into the emerging challenges and various challenges facing distance education. Keywords: teacher, parents, students, remote communication, information technology.

ISSN:
2538-7383
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115288
Updated:
2025-05-23 09:21:40
Metrics:
Views: 3    Downloads: 1
Export: