Aplikacijos raiška ugdant ketverių-penkerių metų vaikų matematinius vaizdinius

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Aplikacijos raiška ugdant ketverių-penkerių metų vaikų matematinius vaizdinius
Alternative Title:
Application expression in the education of mathematical images of four-five year old children
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje išanalizuota aplikacijos raiška ugdant ketverių – penkerių metų vaikų matematinius vaizdinius. Teoriniu aspektu išanalizuota penkerių-šešerių metų vaikų psichosocialinė charakteristika, matematinių vaizdinių suvokimas ir aplikacijos taikymo ypatumai ugdant matematinius vaizdinius. Stebėjimo metu nustatyta, jog aplikuojant yra ugdomas matematinių vaizdinių – dydžio, formos, skaičiaus – suvokimas. Daugiau nei pusė tiriamųjų geba apibūdinti daiktus vartodami žodžius: didesnis– mažesnis, ilgesnis – trumpesnis, storesnis – plonesnis, aukštesnis – žemesnis. Analizuojant tyrimo duomenis pastebėta, jog jog matematinius vaizdinius aplikuojant lengviausia ugdyti pasitelkiant žaidimo elementus. Pagrindiniai žodžiai: aplikacija, ugdymas, ikimokyklinis amžius, matematiniai vaizdiniai.

ENResearch problem – how to develop four- to five-year mathematical images by applying during the application? Research object – application expression in developing mathematical images. Research aim – to determine the expression of the application by developing mathematical images of four- to five-year-old children. Research methods: analysis of scientific literature, observation, analysis of documents, analysis of qualitative research. Key results and conslusions. The article analyzes the expression of the application in developing mathematical images of four- five year old children. Theoretically, what are mathematical images, what aspects determine the application of mathematical images in the preschool age, what characteristics of teachers are reflected in the application. The expression of the application during observation in the development of mathematical images of four-five year old children was investigated. And teachers opinion about the expression of the application in developing mathematical images of four-five year old children. Keywords: application, education, preschool age, mathematical images.

ISSN:
2538-7383
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115176
Updated:
2025-05-20 10:28:05
Metrics:
Views: 1
Export: