Sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojų lūkesčius formuojantys veiksniai: „X“ įmonės pavyzdys

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojų lūkesčius formuojantys veiksniai: „X“ įmonės pavyzdys
Alternative Title:
Factors shaping the expectations of wellness and SPA consumers: example of the “X” organization
Summary / Abstract:

LTSveikatingumo ir SPA rinka sparčiai auga ir tobulėja, todėl svarbu kuo plačiau išnagrinėti šią sferą. Straipsnyje pateikiama SPA kilmė bei samprata, taip pat sveikatingumo apibrėžimas, ekonominiai sektoriai bei paslaugos. Nagrinėjami sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojai bei jų lūkesčiai, formuojamos šių paslaugų vartotojų lūkesčius formuojančių veiksnių prielaidos. Mokslinėje literatūroje sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojų lūkesčius formuojantys veiksniai mažai analizuoti, todėl svarbu atlikti tokio pobūdžio tyrimą. Siekiant paneigti arba patvirtinti teorines įžvalgas, atliktas sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojų lūkesčius formuojančių veiksnių tyrimas „X“ įmonės pavyzdžiu. Šiam tyrimui atlikti taikytas apklausos metodas. Pateikiami ir apibendrinami svarbiausi tyrimo rezultatai. Nustatytos bendrosios sveikatingumo ir SPA paslaugų vartotojų charakteristikos, šių paslaugų vartotojų lūkesčiai ir juos formuojantys veiksniai. Atlikus tyrimą išskirti veiksniai, lemiantys šių paslaugų pasirinkimą pirmą kartą ir skirtumai, renkantis paslaugas pakartotinai. [Iš leidinio]

ENThe wellness and SPA market is growing and improving rapidly, so it is important to explore this area as broadly as possible. The article presents the origin and concept of SPA, as well as the definition of wellness, its economic sectors and services. Consumers of wellness and SPA services and their expectations are analyzed. Assumptions of factors forming the expectations of users of these services are formed. The factors shaping the expectations of consumers of wellness and SPA services have received little analysis in the scientific literature, so it is important to conduct this type of research. In order to refute or confirm the theoretical insights, a study of the factors shaping the expectations of wellness and SPA service users was carried out on the example of company X. The survey method was used for this study. The most important results of the research are presented and summarized. The general characteristics of users of wellness and SPA services, the expectations of users of these services and the factors that shape them have been determined. The study highlighted the factors that determine the choice of these services for the first time and the differences in the choice of services repeatedly. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97886
Updated:
2023-12-01 14:46:42
Metrics:
Views: 5
Export: