Rekreacija: (rekreacijos marketingo tyrimai)

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Rekreacija: (rekreacijos marketingo tyrimai)
Alternative Title:
Recreation: (recreation marketing research)
Edition:
2-asis patais. ir papild. leid.
Publication Data:
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2008.
Pages:
225 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Įvadas — I dalis. Rekreacija: Rekreacija kaip socialinis reiškinys: Rekreacijos esmė; Rekreacija kaip valstybės visuomenės vystymo funkcija; Rekreacija kaip socializacijos procesas; Rekreacija - žmogaus ir aplinkos sąveikos procesas; Rekreacija - žmogaus socialinė ir ekonominė veikla; Rekreacija kaip tautos raidos perspektyva; Rekreacijos dedamosios: Biologinė rekreacijos dedamoji; Fiziologinė rekreacijos dedamoji; Psichologinė rekreacijos dedamoji; Socialinė - psichologinė rekreacijos dedamoji;Emocinė - psichologinė rekreacijos dedamoji; Kultūrinė - dvasinė rekreacijos dedamoji; Rekreacijos procesas: Turintys rekreacijos procesui įtakos faktoriai; Žmogaus asmeninių savybių, individualios charakteristikos faktoriai; Žmogaus rekreacijos aplinkos faktoriai; Rekreacija mokslų kontekste: Rekreacija ir antropologija; Rekreacija ir fiziologija; Rekreacija ir etnologija; Rekreacija ir geografija; Rekreacija ir demografija; Rekreacija ir filosofija; Rekreacija ir etika; Rekreacija ir ekonomika; Rekreacija ir logika; Rekreacija ir teisė; Rekreacija ir ekologija; Rekreacija ir medicina — II dalis. Žmogus ir aplinka: Kai kurie žmogaus prigimties aiškinimo aspektai; Žmogaus individualumas; Žmogaus vientisumas; Žmogaus motyvuota elgsena; Žmogaus reikšmingumas; Žmogus ir jį veikiančių sistemų aplinkos: Mikrosistemos lygio aplinkos; Makrosistemos lygio aplinka; Žmogaus darbo aplinka: Fizinė darbo aplinka; Psichologinė darbo aplinka; Socialinė darbo aplinka; Kompleksinė darbo vietos aplinka; Žmogaus rebvacijos aplinka: Žmogaus vidinė erdvė; Žmogaus rekreacijos mikrosistemos lygio aplinkos; Žmogaus rekreacijos makrosistemos lygio aplinka;Žmogaus rekreacijos ištekliai: Erdvė kaip žmogaus rekreacijos išteklius; Žmogaus rekreacijos gamtos ištekliai; Žmogaus rekreacijos kultūros ištekliai; Žmogus kaip žmogaus rekreacijos išteklius; Žmogaus rekreacijos išteklius - laikas.III dalis. Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimai: Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimai: Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimų esmė; Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimų tikslai; Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimų sritys; Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimų plano parengimas; Rekreacijos paslaugii vartotojo elgsenos tyrimas: Rekreacijos paslaugų vartotojo elgsenos esmė; Rekreacijos paslaugų vartotojo elgseną veikiantys faktoriai; Vartotojo elgsenos modeliai; Rekreacijos paslaugu marketingo tyrimų organizavimo planavimas; Rekreacijos paslaugų marketingo planavimo esmė, ypatumai; Rekreacijos paslaugų marketingo planavimo lygmenys, filosofija; Rekreacijos paslaugų marketingo strategija, alternatyvos, įvertinimas; Rekreacijos paslaugų marketingo tyrimų organizavimas ir įgyvendinimas — Reziumė — Bibliografija — Summary.
Keywords:
LT
Gyvenimo stilius; Rekreacija; Rekreacijos aplinkos vadyba; Rekreacijos dedamosios; Rekreacijos marketingas; Rekreacijos paslaugos; Rekreacijos paslaugų marketingas; Rekreacijos procesas; Žmogaus rekreacija.
EN
Human recreation; Life style; Recreation; Recreation marketing; Recreation process; Recreational components; Recreational environment management; Recreational services; Recreational services marketing.
Summary / Abstract:

LTMonografijoje pateikiama rekreacijos kaip socialinio kultūrinio reiškinio esmė, jos sudėtinės dalys, žmogaus ir rekreacijos aplinkos sąveikos modelis. Apibūdinami, priklausomai nuo žmogaus asmeninią savybių, individualios charakteristikos ir žmogų supančios gyvenimiškos aplinkos (mikrosistemos lygio aplinkų bei makrosistemos lygio aplinkos) faktoriai, veikiantys žmogaus rekreaciją. Siekiant tirti ir išsamiau pateikti rekreacijos, rekreacijos aplinkos vaidmenį, kaip žmogaus gyvenimo būdo filosofiją, rekreacijos išteklių panaudojimą žmogaus rekreacijos paslaugų teikimui, prognozuoti ir valdyti rekreacijos procesą, vadovaujamasi fundamentaliųjų mokslų bei marketingo, vadybos, paslaugų marketingo tyrimų metodologija. Ši knyga yra pirmasis lietuviškas rekreacijos, žmogaus ir aplinkos rekreacijos marketingo tyrimų, rekreacijos proceso valdymo leidinys, skirtas rekreacijos veiklos organizavimo, rekreacijos kraštotvarkos, turizmo, vadybos, ekonomikos, marketingo specialybės studentams bei visai studentų ir dėstytojų bendruomenei, visuomenei, valstybės tarnautojams, darbdaviams ir darbuotojams, mokslininkams, specialistams, taip pat suteiks žinių visiems, besidomintiems rekreacija, rekreacijos aplinkos vadyba, darbo aplinkos, gyvenimo stiliaus tobulinimu. [Iš leidinio]

ENGoal of this paper - is to research the recreation of mankind, its habitual surrounding in the light of scientific - methodology based on market research. Processes of globalization and competition, problems of harmony and efficiency, nature and its background, maximization of profit and search for benefits became accepted as basic norms. However, the warts of society are perpetual. As a result human must hurry, and produce more in quantity and quality. Nevertheless, both natural sources and the potential of the man are limited. When considering a man we should accept that it is a living creature that has individual characteristic and psycho-emotional existence. Furthermore, in order to perform his social role he must be in constant psychical shape, not only professional competence, but also in all day-to-day situations, namely - recreation. Man is linked with recreation through all conditions of his life. Recreational service is an integrated part of the economics of the state. From ancient times states were concerned with recreation of its citizens. Recreation was called as society’s function of development, as a process of socialization and a possibility of nation’s development. Recreation isn’t a new subject. It has been researched as integrated part in the system of researches of natural resources, questions of environmental protection. However, recreational services have not been researched as an object of marketing research, which would help to inquiry in to the recreation as to the process of relation of the man with his natural habitat (or surrounding nature), and to develop the factors influencing recreation of a man, to foresee possibility of its development namely to foresee the reaction of the customers and finally, to prepare methods and ways of marketing of the service influencing customer behaviour. [Extract, p. 217]

ISBN:
9789955183341
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/88639
Updated:
2021-02-02 19:06:44
Metrics:
Views: 46
Export: