Studentų motyvacija studijuoti

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų motyvacija studijuoti
Alternative Title:
Motivation of students for studies
In the Journal:
Keywords:
LT
Kompetencija; Mokymasis; Motyvacija; Motyvai; Studentai.
EN
Competence; Learning; Motivation; Motivation, motives; Motives; Students.
Summary / Abstract:

LTMotyvacija - tai procesas, skatinantis elgtis taip, kad būtų pasiekti žmogui svarbūs tikslai, patenkinti poreikiai ir kita. Norint išmokti, nepakanka žinoti ar išgirsti puikią paskaitą. Mokymasis efektyvus tada, kai dėl jo pagerėja darbo rezultatai, o tam reikia naujų įgūdžių, žinių ir tinkamų nuostatų. Motyvacija daro mus aktyvius mokymosi proceso dalyvius, nes apima labai daug dalykų: poreikius, interesus, vertybes, pažiūras, įsitikinimus. Kartu ji veikia jausmus ir emocijas, daro įtaką charakterio formavimuisi, stiprina gebėjimą formuluoti konkrečius rezultatus, rodo asmenybės brandą. Tyrimo tikslas - atskleisti ir įvertinti motyvacijos esmę ir mokymąsi skatinančius motyvus. [Iš leidinio]

ENMotivation can be called a process which encourages such a behaviour that targets are achieved or needs are satisfied. Motivation affects capabilities, knowledge; increases creativity and capability to analyse and make decisions. The authors who are analysed in the article are sure that motivation of learning is competences which are acquired as a general experience during modelling, communicating and socialising directly with other parties. Devotion and orientation are in the core of motivation; as well as success is (which is one of most important elements for motivation). The article analyses reasons of motivation of College students. The reasons change during the 3 year period from the year 1 to 3. [From the publication]

ISSN:
2029-2805; 2029-2813
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82909
Updated:
2021-03-21 13:22:07
Metrics:
Views: 71    Downloads: 1
Export: