Individualus socialinių pedagogų darbas su vengiančiais lankyti mokyklą mokiniais

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Individualus socialinių pedagogų darbas su vengiančiais lankyti mokyklą mokiniais
Alternative Title:
Individual work of social pedagogues with pupils who avoid attending school
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 70, p. 175-180
Keywords:
LT
Mokykla / School; Socialinis ugdymas / Social education.
Summary / Abstract:

LTLietuvos socialiniam pedagogams priskiriama dirbti su vengiančiais lankyti mokyklą mokiniais. Tačiau, nepaisant vis didesnio mokslininkų dėmesio socialinių pedagogų veiklai bendrojo lavinimo mokykloje, jų darbo ypatumai su vengiančiais lankyti mokyklą mokiniais iki šiol nebuvo tiriami. Tai paskatino straipsnio autorę atlikti tyrimą, kuriame kokybiniu interviu metodu buvo ištirti 76 socialiniai pedagogai, dirbantys bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo rezultatai leido atskleisti socialinių pedagogų darbo su vengiančiais lankyti mokyklą mokiniais planavimą, atlikimo pakopas, principus, efektyvumą lemiančius veiksnius, problemas ir jų sprendimo gaires. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialiniai pedagogai; Mokyklos nelankymas; Socialpedagogue; School non-attendance.

ENSocial pedagogues of Lithuania have to work with the pupils who avoid attending school. However, despite ever-increasing attention that scientists pay to the activities of social pedagogues in a school of general education, peculiarities of their work with the pupils who avoid attending school have not be investigated thus far. This encouraged the author of the present article to carry out an investigation in which by means of a qualitative interview 76 social pedagogues who work at a school of general education were studied. The investigation results enabled planning of work of social pedagogues with the pupils who avoid attending school, stages of performance, principles, factors that determine the efficiency, problems and guidelines for their solution to be revealed.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8212
Updated:
2018-12-20 23:01:18
Metrics:
Views: 65    Downloads: 25
Export: