Savarankiško darbo reikšmė studentų matematinių kompetencijų plėtojimui

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Savarankiško darbo reikšmė studentų matematinių kompetencijų plėtojimui
Alternative Title:
Own-study work significance for developing students‘ mathematical competences
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2014, Nr. 14, p. 161-169
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama savarankiško darbo įtaka matematinių kompetencijų ugdymui, apžvelgiami mokslinės literatūros šaltiniai, pateikiama Taikomosios matematikos dalyko savarankiško darbo organizavimo tvarka, užduočių pavyzdžiai ir jų sąsajos su matematinėmis kompetencijomis. Taip pat pristatomi tyrimo, kuriuo siekiama nustatyti, kaip studentai supranta, kokias matematines kompetencijas išsiugdė atlikdami savarankiškus darbus, bei kaip savarankiškų darbų rezultatai daro įtaką galutiniam Taikomosios matematikos egzamino vertinimui, rezultatų analizė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Matematika; Matematinės kompetencijos; Savarankiškas darbas; Mathematical competences; Mathematical competences, own-study work, mathematics; Mathematics; Own-study work.

ENThe article describes how important an impact of own-study work skills for development of mathematical competences based on the analysis of the scientific literature. The paper presents organization order of Applied Mathematics own-study work as well as examples of tasks and their links with development of mathematical competences. This article presents a study aimed at determining how students understand which of mathematical competencies developed by doing independent work, as well as the results of individual work influence to the final exam Applied Mathematics assessment, analysis of the results. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/68692
Updated:
2020-03-19 16:01:54
Metrics:
Views: 15    Downloads: 2
Export: