Švietimo paslaugų kokybės valdymo vertinimas. Tėvų požiūris

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Švietimo paslaugų kokybės valdymo vertinimas. Tėvų požiūris
Alternative Title:
Education quality management evaluation: parents’ attitude
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2017, Nr. 2 (77), p. 103-118
Keywords:
LT
Pedagogika / Pedagogy; Švietimas. Švietimo politika / Education. Education policy; Vartotojai / Consumers.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje autoriai tyrinėja švietimo paslaugų kokybės valdymo vertinimą tėvų požiūriu, nes tėvai, kaip ir vaikai, yra šių paslaugų vartotojai. Dažnai Lietuvoje manoma, kad švietimo paslaugos teikiamos tik vaikams, bet paslaugų teikimo ir gavimo sutartį su švietimo institucija pasirašo tėvai. Kita vertus, švietimo pagalbos specialistų paslaugų dalis skirta būtent tėvams. Tėvų švietimas, švietimo institucijos bendravimas ir bendradarbiavimas taip pat vyksta su tėvais. Švietimo institucija be tėvų pagalbos nepajėgi išspręsti daugelio mokykloje kylančių įvairaus pobūdžio problemų. Tad autoriai, apklausę 400 respondentų, pateikia tėvų požiūrį į švietimo kokybės paslaugas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Švietimo paslaugų kokybė; Kokybės valdymas; Vartotojai; Tėvai; Quality of education services; Quality management; Consumers; Parents.

ENThe authors of this article examine the evaluation of education service quality from parents’ perspective, since parents as well as their children are the consumers of these service. Often there is a trend in Lithuania that education services are provided to children; even though, the service provision contract is signed between the education institution and parents. On the other hand, a part of services of specialists of education assistance are dedicated to parents. Moreover, parent education, cooperation and communication process is between the education institution and parents. The education institution is not able to solve most of the problems without the assistance of parents. Therefore, the authors present the point of view of 400 parents towards the quality of the provided education services. [From the publication]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/68203
Updated:
2019-12-18 15:54:02
Metrics:
Views: 34    Downloads: 9
Export: