Finansinio raštingumo samprata ir paradoksai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Finansinio raštingumo samprata ir paradoksai
Alternative Title:
Financial literacy concept and paradoxes
In the Journal:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2016, Nr. 3 (44), p. 24-35
Keywords:
LT
Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama finansinio raštingumo samprata, sumaniosios edukacijos virtualių edukacinių gebėjimų lavinimas, kurie yra svarbiausi kiekvieno suaugusiojo kompetencijų, aktualių mūsų brandai. Išryškinamos finansinio raštingumo ir mokymosi visą gyvenimą sąsajos, pastarosios yra veikiamos tokių procesų kaip nuolat vykstanti kaita, mokymosi formų ir decentralizacija ir virtualių studijų paklausos didėjimas. Finansinis raštingumas yra diskutuojama problema, tačiau formaliojo ugdymo programose tiek bendrojo ugdymo mokyklose, tiek universitetinėse studijose šiai problemai skiriama nepakankamai dėmesio. 2015–2016 vykdytas kokybinis tyrimas, kurio rezultatai padėjo patikslinti finansinio raštingumo sampratą, žinių, elgsenos ir praktikos sąsajas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Finansinis raštingumas, mokymasis visą gyvenimą, socialinis kapitalas; Financial literacy, long life learning, partnership.

ENThe concept and the paradoxes of financial literacy analyse in the article deals with the concept of financial literacy, education and intelligent virtual educational skills training, which are a key part of every adult competencies relevant to each individual’s maturity. Highlights the financial literacy and lifelong learning interface when the latter is exposed to such processes as constantly undergoing change processes, forms of learning and providers of decentralization and virtual learning demand growth. Financial literacy is a widely debated issue, but little formal education programs in mainstream schools and university studies this problem, a lack of focus. 2015–2016, carried out a qualitative study, the results of which have helped to clarify the concept of financial literacy, knowledge, behavior and practice interfaces. [From the publication]

DOI:
10.15823/su.2016.23
ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/63905
Updated:
2020-07-28 20:26:11
Metrics:
Views: 44    Downloads: 12
Export: