Tėvų ir mokytojų nuostatos į pradinių klasių mokinių vertinimą

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėTėvų ir mokytojų nuostatos į pradinių klasių mokinių vertinimą
Kita antraštėAttitude of parents and teachers towards the primary class students' assessment
Autoriai
LeidinyjePedagogika . 2006, 81, p. 121-126
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTIndividualios pažangos vertinimas; Vertinimas pažymiu; Nuostatos į mokinių vertinimą
ENIndividual progress assessment; Assessment; Attitude of parents
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje nagrinėjamos problemos, kurias suponuoja bendrojo lavinimo mokyklose taikomos skirtingos mokinių vertinimo sistemos - vertinimas balais, pažymiais ir pasiekimų, individualios pažangos vertinimas. Pristatomi moksleivių tėvų ir pedagogų nuostatų į šias vertinimo sistemas tyrimo rezultatai. [Iš leidinio]

ENThe article analyses the problems which are presupposed by different assessment systems applied in general education schools – assessment by giving marks and grades and assessment of achievements and individual progress. The article introduces the findings of the research on the parents’ and teachers’ approach to these assessment systems.

ISSN1392-0340, 2029-0551
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/5928
Atnaujinta2018-12-20 23:10:08
Metrika Peržiūros: 13    Atsisiuntimai: 2