Pedagoginės krypties slėpinys: konstruktyvus - destruktyvus konfliktas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Pedagoginės krypties slėpinys: konstruktyvus - destruktyvus konfliktas
Alternative Title:
Mystery of pedagogical trend: constructive - destructive conflict
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2010, Nr. 15, p. 47-58
Keywords:
LT
Mokykla / School; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTPedagoginis slėpinys - fenomenas. Jo versmėje glūdi vertybės ir esmę sudaro pedagoginė sąveika, kurioje unikaliu būdu ugdymo veikėjai projektuoja ugdymo(si) tikslus, jų siekio scenarijus. Straipsnyje, remiantis teorinėmis ir empirinių tyrimų interpretacinėmis įžvalgomis, atskleidžiamas pedagoginis slėpinys konstruktyvaus-destruktyvaus konflikto kontekste, parodoma jo atrasties, atskleisties ir kismo prasmė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Konfliktas; Metodologija; Mokykla; Pedagoginis slėpinys; Perspektyva; Ugdymas; Conflict; Education; Methodology; Pedagogical mystery; Perspective; School.

ENThe pedagogical mystery is a phenomenon, containing values and essentially consisting of pedagogical interaction, in which actors of education foresee (self-)education goals and scenarios of their endeavour in a unique way. Based on theoretical insights and interpretations of empirical researches, the article discloses the pedagogical mystery in the context of constructive-destructive conflict, demonstrates the meaning of its discovery, disclosure and alternation. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32140
Updated:
2018-12-17 12:53:53
Metrics:
Views: 22    Downloads: 1
Export: