Socialinių dalininkų bendradarbiavimas užtikrinant studijų programų kokybę : teorija ir praktika Lietuvoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Socialinių dalininkų bendradarbiavimas užtikrinant studijų programų kokybę: teorija ir praktika Lietuvoje
Alternative Title:
Stakeholders’ cooperation in the study programme quality assurance: theory and practice in Lithuania
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2011, Nr. 8, p. 132-157
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study.
Summary / Abstract:

LTĮvairių socialinių dalininkų grupių bendradarbiavimas sudaro prielaidas rengti ir realizuoti kokybiškas studijų programas – studijų metu išugdyti darbo rinkai ir visuomeniniam gyvenimui aktualius mokėjimus. Siekiant, kad socialiniai dalininkai bendradarbiautų veiksmingai, reikia nustatyti studijų programai aktualias socialinių dalininkų grupes ir pagal jų kompetentingumo sritis priskirti veiklos (ekspertizės) funkcijas. 15 Lietuvos didžiųjų aukštųjų mokyklų ir 15 Lietuvos darbdavių įmonių/organizacijų administracijos atstovų patirties tyrimo duomenys atkleidžia įvairias socialinių dalininkų bendradarbiavimo problemas užtikrinant studijų rezultatais grįstų programų kokybę. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialiniai dalininkai; Studijų programa; Studijų programos kokybės užtikrinimas; Studijų programos užtikrinimas; Stakeholders; Study programme; Study programme assurance; Study programme quality assurance.

ENThe cooperation of various stakeholders’ groups is a prerequisite to develop and realise high-quality study programmes, i.e. during studies to develop skills that are relevant to the labour market and social life. In order to achieve effective stakeholders’ cooperation, it is necessary to identify stakeholder’s groups relevant to a study programme and to ascribe activity (expertise) functions according to the fields of their competence. Data from the research of the managers’ experience of 15 Lithuanian higher education institutions and 15 Lithuanian employer companies/organisations reveal various problems related to stakeholders’ cooperation when assuring quality of learning outcomes based study programmes. [From the publication]

ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31887
Updated:
2018-12-17 13:03:35
Metrics:
Views: 28    Downloads: 9
Export: