Studijų kokybės vertinimo sistemos: institucinis ir programų lygmenys

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studijų kokybės vertinimo sistemos: institucinis ir programų lygmenys
Alternative Title:
Comparative analysis on study quality evaluation systems
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 73, p. 5-14
Keywords:
LT
Čekijos Respublika (Czech Republic); Kipras (Cyprus); Nyderlandai (Netherlands); Prancūzija (France); Suomija (Finland); Lietuva (Lithuania); Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos kai kuriose Europos šalyse ir JAV diegiamos studijų kokybės vertinimo sistemos, pristatomos tų šalių studijų kokybės vertinimo srityje vartojamos įvairios sąvokos. Taip pat tiriami vertinimo, audito ir akreditavimo procesai, būdingi institucijos ir programos lygmeniui, analizuojami aspektai, sudarantys šių lygmenų studijų kokybės vertinimo pagrindą, ir tiriama, į kokius standartus ir kriterijus atsižvelgiama vertinant studijų kokybę. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijų kokybės vertinimas; Studijų kokybės lygmuo; Studijų kokybės aspektas; Study quality evaluation; Criteria for study quality evaluation.

ENArticle presents analysis on study quality evaluation systems in some European countries - Lithuania, Latvia, Estonia, Finland, England, the Netherlands, France, the Czech Republic, and Cyprus - and in the USA. Different concepts used in the field of study quality evaluation in these countries are presented. The processes of evaluation, audit and accreditation at institutional and programme levels are analysed. Evaluation aspects defining these levels are discussed with the focus on the institution's mission statement, management, policy and decision making processes, quality of staff, students, funding, development and management/organization of teaching/learning process, quality of educational activities, research policy and organization, quality of research, community services, quality assurance mechanism, realisation of mission and goal achievement, and satisfaction of stakeholders. Standards and criteria for study quality evaluation are described. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30749
Updated:
2018-12-17 11:25:00
Metrics:
Views: 26    Downloads: 5
Export: