Profesijos mokytojų požiūris į savo gebėjimus vertinti

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Profesijos mokytojų požiūris į savo gebėjimus vertinti
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2009, Nr. 17, p. 132-156
Keywords:
LT
Kompetencijos / Competencies; Mokykla / School; Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje aptariamas mokymosi pasiekimų vertinimo procesas, daugiausia dėmesio skiriama profesijos mokytojų gebėjimų vertinti nustatymui. Keičiantis vertinimo koncepcijai, t. y. pereinant nuo vien tik žiniomis paremto vertinimo prie mokymosi pasiekimų vertinimo, keičiasi vertinimo eigai keliami reikalavimai ir ypač aktualus tampa profesijos mokytojų gebėjimų vertinti tobulinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gebėjimai; Gebėjimas; Kompetencija; Mokymosi pasiekimai; Vertinimas; Įsivertinimas; Įvertinimas; Ability; Assessment; Competence; Evaluation; Learning achievement; Learning achievements; Self-assessment.

ENThis article discusses learning achievement assessment process, focusing on identification of VET teacher assessment skills. Together with the changes in the conception of assessment, i.e. transferring from knowledge based assessment to learning achievement assessment, requirements for assessment procedure also change; therefore, the development of VET teacher assessment skills acquires particular relevance. [From the publication]

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25163
Updated:
2020-11-04 17:46:10
Metrics:
Views: 21    Downloads: 3
Export: