Tarpdalykinės socialinės pedagoginės pagalbos komandos veiklos modelis, sprendžiant vaikų socialinės atskirties problemas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tarpdalykinės socialinės pedagoginės pagalbos komandos veiklos modelis, sprendžiant vaikų socialinės atskirties problemas
Alternative Title:
Operational model of a social interdisciplinary pedagogic assistance team in solving the problems of social exclusion of children
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2007, Nr.4 (41), p. 97-108
Keywords:
LT
Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTŠiandienos visuomenėje vaikų ir jaunimo problemos tampa vis sudėtingesnės, joms spręsti nebeužtenka vieno profesionalo kompetencijos ir pastangų. Pagalba moksleiviams turi būti kompleksinė, apimanti visos mokyklos bendruomenės, įvairių specialistų ir socialinių partnerių pastangas, siekiant įgyvendinti vieningą pagalbos strategiją. Taigi socialinė pedagoginė pagalba neatsiejama nuo komandinio darbo. Straipsnyje, remiantis ekspertų apklausos rezultatais, aptariamas teorinis socialinės pedagoginės pagalbos komandos veiklos modelis: tikslai, funkcijos, normos, komandos sudėtis ir vieta bendrojo lavinimo mokyklos struktūroje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinė pedagoginė pagalba; Tarpdalykinė socialinės pedagoginės pagalbos komanda; Social pedagogcal aid; Interdisciplinary social pedagogical aid team.

ENOne professional's competence and effort is not enough to solve children and youth problems in today's society. Assistance should comprise the efforts of the whole school community, various specialists and social partners and be directed towards united assistance strategy implementation. It means that social pedagogical assistance is a part of team work. According to expert survey results, this article discusses theoretical social pedagogical assistance team activity model: aims, functions, norms, team constitution and team location in general education school structure. [From the publication]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17421
Updated:
2018-12-17 12:03:56
Metrics:
Views: 33    Downloads: 15
Export: