14-16 metų paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajos

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė14-16 metų paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajos
Kita antraštėSchool stress coping styles and self-esteem interconnections in adolescence
Autoriai
LeidinyjeActa paedagogica Vilnensia . 2005, t. 14, p. 91-99
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTPaaugliai; Stresai (psichologija); Mokykla; Savivertė
Santrauka / Anotacija

LTŠio tyrimo tikslas – išanalizuoti paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajas. Straipsnyje yra nagrinėjamas kai kurių savivertės parametrų ir mokyklinio streso įveikos stilių ryšys, lyginami žemos, vidutinės ir aukštos savivertės paauglių streso įveikos stiliai. Gauti duomenys leidžia daryti išvadą, kad paaugliai, turintys aukštą savivertę, yra linkę spręsti problemas, o ne vengti jų. Paaugliai, save žemai vertinantys, dažniau bando spręsti stresines situacijas dezadaptyviai. [Iš leidinio]

ENThe aim of this investigation is to analyse the interconnections of coping of school stress styles and selfesteem. Comparison of coping styles of adolescents with high, average and low self-esteem is made in the article. Results show that adolescents with higher selfesteem more often use problem solving way and adaptive avoidance way of coping with school stress in comparison with adolescents with lower self-esteem. [From the publication]

ISSN1392-5016, 1648-665X
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1343
Atnaujinta2018-12-17 11:34:06
Metrika Peržiūros: 5    Atsisiuntimai: 3