LTStraipsnyje pristatomas tyrimas, kurio tikslas - išsiaiškinti kitakalbių vaikų socializacijos procesus ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Pirmojoje straipsnio dalyje, analizuojant Lietuvos bei užsienio autorių darbus, pristatoma kitakalbių vaikų socializacijos ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje teorinė analizė. Antrojoje dalyje pristatomas kitakalbių vaikų socializacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje empirinio tyrimo rezultatai. Aptarus empirinio tyrimo apie kitakalbių vaikų socializacijos procesus ikimokyklinio ugdymo įstaigoje rezultatus nustatyta, kad tėvų ir pedagogų bendravimas yra svarbus, siekiant, kad vaikai jaustųsi iniciatyvūs ir kūrybingi. Kitakalbiams vaikams reikalingas ilgesnis laiko tarpas socializuotis ugdymo įstaigoje. Kitakalbiams vaikams adaptuotis, integruotis, gerinti kalbos žinias ugdymo įstaigoje palengvina žaidimai, mokomoji medžiaga. Pedagogų bendravimas su atvykusiomis šeimomis, surinkta informacija apie šeimą, bendrus interesus, įtraukimas tėvų į bendruomenės gyvenimą ir veiklą ugdymo įstaigoje palengvina vaikų socializaciją. Reikšminiai žodžiai. Socializacija, integracija, imigrantas, kitakalbis, ugdymo įstaiga.