LTStraipsnyje atskleidžiamas pedagogų požiūrisį ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinių vertybių ugdymą(si). Straipsnyje keliamas tyrimo klausimas: koks pedagogų požiūris į dorovinių vertybių ugdymo(si) būdus. Tyrimo tikslas: atskleisti pedagogų požiūrį į ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinių vertybių ugdymo(si) būdus. Tyrimo uždaviniai: identifikuoti ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinių vertybių ugdymo(si) aktualumą; nustatyti pedagogų požiūrį į dorovinių vertybių ugdymo(si) būdus. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, interviu, duomenų kokybinė analizė. Straipsnyje pristatomi esminiai tyrimo rezultatai: dorovinės vertybės traktuojamos kaip reikšmingas, daugialypis bei sudėtingas fenomenas, kuris veikia žmogaus elgesį bei daro svarbią įtaką jo gyvenimui. Tiesa, gėris, grožis, meilė, pagarba, sąžiningumas, pasitikėjimas yra pagrindinės dorovinės vertybės klasifikacijos sistemose bei reikšmingiausios asmenybės ugdymui. Ikimokyklinis amžius yra tinkamiausias metas dorovinių vertybių ugdymui(si), nes šiuo laikotarpiu yra labai aktualu ir svarbu formuoti pagrindines dorovines asmens savybes. Reikšminiai žodžiai: dorovinės vertybės, ikimokyklinis amžius, pedagogai, ugdymo(si) būdai.