LTStraipsnyje yra suformuluota organizacijos įvaizdžio svarbos, kaip pagrindinio elemento, leidžiančio spręsti apie visą organizacijos veiklą ir sėkmę, problematika. Tikslui pasiekti išsikelti uždaviniai, kuriuos įgyvendinant buvo išanalizuoti ir susisteminti įvairių Lietuvos ir užsienio autorių teoriniai organizacijos įvaizdžio elementai, taip pat išsamiai analizuojami probleminiai klausimai, susiję su organizacijos įvaizdžio formavimo veiksniais. Teorinėje straipsnio dalyje nagrinėjama organizacijos įvaizdžio samprata, struktūra ir tipologija. Išanalizavus organizacijos įvaizdžio sampratą, taip pat analizuojama VšĮ „Klaipėdos jaunimo teatras“ vartotojų nuomonė apie teatro įvaizdį. Organizacijos, tikslingai kuriančios įvaizdį, gali lengviau pasiekti savo tikslinę auditoriją ir išreikšti savitą požiūrį į vykdomą veiklą. Pagrindiniai žodžiai: įvaizdis, organizacijos įvaizdis, įvaizdžio tipologija.
ENIn this article are formulated organization image importance as a basic element, which shows organization success in their activities. To achieve inquire aim was analyzed and systemized various Lithuanian and foreign authors' theoretical elements of the organization's image, as well as a detailed analysis of problematic issues related to the organization's image formation factors. In the theoretical part of the article analyzed organization image concept, structure and typology. After theoretical analysis of organization was analyzed Klaipeda youth theater consumer opinion about the theater's image because organizations, which purposefully create an image can easier to achieve their target audience. Keywords: image, organization image, image typology.